26. dubna 2014

Sport, při kterém neuvěřitelně rychle zhubnete!

Kdo by nechtěl rychle zhubnout? Je jasné, že přes zázračné pilulky cesta nevede. V podstatě náhodou jsem objevila sport, který doslova redukuje tukové buňky :-) Po dvou měsících cvičení jsem bez jakékoli další snahy zhubla více než 6 kilo. Nebylo to zrovna to, co bych si přála, proto jsem s cvičením přestala, byla jsem hubená až moc a mé okolí to dost vystrašilo :-) Nicméně je to parádní tip pro všechny, kteří naopak shodit potřebují. A není to v Čechách žádná novinka, možná jste o tomto cvičení už slyšeli - H.E.A.T. Program.




Kdo chce zesílit a nabrat svaly, měl by posilovat, kdo chce shodit kila, měl by zvolit aerobní cvičení. A právě do druhé kategorie H.E.A.T. Program patří. Zkratka znamená Heat Energy Aerobic Training, tedy aerobní cvičení s vysokým výdejem energie. Nepředstavujte si ale žádný běh nebo skákání. H.E.A.T. je v podstatě chůze, simuluje horský výšlap. Může se to zdát jednoduché, ale věřte, že se při první lekci pořádně zapotíte. Důležité je proto stále si hlídat tepovou frekvenci - pokud nemáte přímo měřič tepové frekvence, lze tu správnou hodnotu ověřit tak, že jste schopní během chůze normálně mluvit.

Hodinu vede zkušený inspektor, který střídá náročnější výšlapy s odpočinkovou chůzí. Jde ale jen o doporučení, kterými se řídit nemusíte. Hodina trvá 45 minut (+ strečink) a nejspíš toho budete mít na poprvé plné zuby :-) Vyplatí se ale vydržet a nepolevit. S každou další hodinou uvidíte výrazný pokrok.

Trénink probíhá na speciálních pásech, které nejsou poháněny jinak než vaší vlastní chůzí - žádná elektřina. Tedy podle toho jak rychle jdete, tak rychle se pás pohybuje. Nemusíte se proto bát, že by vám na cvičení chyběla fyzička.

Co budete potřebovat? Rozhodně kvalitní obuv. Já jsem poprvé dorazila ve svých baletních kožených piškotech a to tedy rozhodně nejde. Zespodu pásu jsou válečky, které masírují chodidla, a to dost silně, proto je skutečně potřeba obuv se silnou podrážkou, klasické tenisky. Určitě si také nezapomeňte vodu a ručník, protože pot z vás doslova polije, hlavně při prvních hodinách, s tím počítejte :-)

Možná pro vás bude trénink moc jednotvárný, ale rozhodně to zkuste, výsledky jsou neuvěřitelné ;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat