11. dubna 2015

Ovesná kaše - tip na zdravou snídani

Hezkou sobotu!
Kdo mě sleduje na Instagramu ví, že jsem propadla zdravým snídaním. Vždycky si ráno snažím udělat čas se pořádně najíst. Mám tu proto pár tipů na výborné ovesné kaše, možností kombinací je spousta :-).





Nemám moc ráda instantní ovesné kaše - jednak kvůli složení a jednak proto, že jsou šíleně přeslazené. Mám je v práci jen jako nouzovku. Domácí kaše je nesrovnatelně lepší a hotová je raz dva :-).

Jak na to?
Do hrnce nalijeme mléko, přisypeme vločky, přivedeme do varu, krátce povaříme, hotovo...

Variace
Mléko můžete použít obyčejné, ale ještě lepší je sójové - vanilkové, mandlové, kokosové...
Pokud chci kaši dosladit, používám javorový sirup.


Zdobit můžete jakýmkoli ovocem, fantazii se meze nekladou.


Miluju kaši s vanilkovým pudinkem/termixem, chutná to výborně. Ten bobek uprostřed je arašídové máslo :-).


Ovesná kaše z mandlového mléka a mandlové plátky navrchu...



Poslední dvě kaše jsou rýžové (zn. Nomina ze zdravé výživy), zdobené rýžovými lupínky, sušeným banánem a sušenými brusinkami.
 

A co vy, taky kašičkujete? :-) A jak máte kaši nejraději? ;-)

1 komentář:

  1. Už delší dobu si říkám, že kašičku musím ozkoušet :). Já spíš snídám bílý jogurt s ovocem :).

    OdpovědětSmazat